Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 1 november 2016

Katje


Deze katten stempel kreeg ik ook vorig jaar met kerst en is van Inkadinkado.
Het vierkante raamwerk is niet meer in mijn bezit.
Ik had deze (op verzoek van mijn schoonzus) voor haar gekocht. En een paar keer gebruikt voordat ik deze heb opgestuurd.

De kerststal


De mal van de stal kreeg ik vorig jaar met kerst. Dus had ik die nog niet gebruikt. Hij is van Cottage Cutz (Nativity Silhouette).
De stempel en ster binnenin uit mijn voorraad.

dubbele ster


Deze kaart kan staan op de twee punten van de ster.
Papier, sterretjes en stempel wederom uit mijn voorraad

kerstboom en verstopt rendier


Achter de flap van de voorkant met de afbeelding van een knipvel, staat het rendier met zijn jong in de sneeuw bij een boom.

Kerstmannetjes


Deze kaart was snel gemaakt. Het papier op de voorkant was al zo kant en klaar.
Het woord "Kerst" wordt gemaakt met een mal.
Binnenin een mal voor het label en een stempel uit mijn voorraad.

Kerst ster

De kleur rood komt niet zo mooi uit als in het echt.
Gebruik gemaakt van mallen (2 grote sterren) en ponsen (de kleine sterretjes)

Kerstkaarten


Uiltjes met kerst. Papier overal vandaan ook uit mijn voorraad van vorig jaar