Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 17 november 2017

zuidpool

Ik kan niet genoeg krijgen van die grappige pinguïns .
Deze nog wat opgepimpt met blauwe sticker bloemetjes.

woensdag 8 november 2017

Mijn oom Hans wordt 98!!!!!!

Wat een leeftijd!!!
Een mooie kaart gemaakt met de mal "love is in the air" en met een sjabloon het getal 98 gemaakt.

Hobby dots

Deze kaart is gemaakt met hobby dots. Kleine stickertjes waarmee de boom is opgebouwd.
Daarbij een knipplaatje van olifanten.

een schudkaart

Wat moeilijk te zien maar achter het ruitje zit sneeuw die je kan bewegen.
De foto is een beetje erg blauw geworden zie ik.

een pakketje uit de hobbywinkel


Eenvoudige maar toch mooie kaart. Een kant en klaar pakketje alleen nog in elkaar zetten.

workshop kaart

Deze kaart heb ik gemaakt tijdens een workshop.

De Zuidpool

Deze kaart heb ik opgebouwd met allerlei stempeltjes van Marianne Design.
Heel leuk om te doen.