Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 20 juli 2020

Lantaren


De lantaren is een snijmal van Marianne design. Deze heb ik op twee verschillende manieren
gebruikt.
De knipplaatjes en het snoer met lichtjes en de kerstster zijn ook allemaal van haar.

Een beetje diamond painting

Deze kaart is gemaakt met gedeeltelijk diamond steentjes.
Geeft een heel leuk effect.

Halloween

Een beetje andere kaart. De pompoen is gemaakt met diamond painting steentjes.
Een geduld werkje.
Ik heb ook een grote afbeelding voor diamond painting maar daar gaat wel heel wat tijd in zitten voordat die klaar is.

woensdag 8 juli 2020

Een onderwaterkaart


De zeemeermin is een knipplaatje en de bubbles is een nieuwe mal van Marianne Design.
De tekststempel komt uit mijn voorraad.

kerst


Een kerstkaart gemaakt met oudere snijmallen uit mijn voorraad. De bovenste kaart is de binnenkant.

kerstkaart


Deze kaart is gemaakt met dezelfde snijmallen als die van eerdere kaarten.
Van Karen Burniston.

lekkere drankjes

Kaart is gemaakt met de stempel "cocktails"van Marianne design en de snijmal van de glazen en het fruit.