Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 24 september 2016

kerst sokjes

Op de kaart kan je niet zo duidelijk zien hoe deze gevouwen is.
Het was een voorgesneden kaart.
Ik kon de mal ook kopen waarmee dat gedaan wordt. Maar die was erg duur.
Wie weet zie ik deze in Amerika goedkoper.

nog een kerstkaart van een workshop


Eindelijk een borduurkaart die mij gelukt is.
Tussen het borduurwerk ook dotjes geplakt.

kerst kaart

De foto is wat donker uitgevallen.
Deze kerstkaart heb ik op een workshop gemaakt.

kaarten pakketje

In onze hobbywinkel heb ik een kaarten pakketje gekocht en er thuis drie verjaardagskaarten
van gemaakt.

dinsdag 30 augustus 2016

trouwkaart




Mal van Marianne design gebruikt. Eigenlijk met kerstklokken maar die heb ik weggehaald en een strikje geplaatst. De ringen en glaasjes zijn ook van Marianne design.
Achterop twee katjes die mijn stempel vergezellen.

maandag 15 augustus 2016

nogmaals een drie d kaart

Dit is voorlopig de laatste denk ik.
Het is veel werk maar wel leuk om te maken.
Alleen jammer dat het op de foto niet zo goed te zien is.

donderdag 11 augustus 2016

Kerst box kaart

Deze kaart is weer een boxkaart.
Het is moeilijk om goed op de foto te zetten.
Gemaakt tijdens een workshop.