Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 21 november 2016

Toch nog weer kerstkaarten








Ik zou stoppen met kerstkaarten maken. Want ik had voldoende. Maar mijn ideeën zijn nog niet op.
Dus hier nog een keer vier kaarten. Steeds eerst de voorkant en daarna de binnenkant.

woensdag 16 november 2016

De voorlopig laatste twee kerstkaarten van dit jaar.


Gezellig lezende uiltjes en een eenzame sneeuwpop.

kerstkaart


Een kerstboom op de voorkant. Binnen in de kaart Hart...elijke kerstwensen.

Nog een paar laatste kerstkaarten


Deze uilen en hartjeskaart is één van de laatste kerstkaarten die ik maak dit jaar.
Dan heb ik genoeg om iedereen een eigen gemaakte kaart te sturen.

vrijdag 11 november 2016

Nog een sneeuwpop


Dit plaatje van de sneeuwpop is van Marianne Design. Het bloemetje heb ik gemaakt met een mal en er meeldraadjes in gedaan.
De sneeuwvlokjes binnen in zijn met een pons gemaakt. Ook de grote sneeuwvlok op de voorkant is gemaakt met een pons.

Pinguin groot en klein


Op de buitenkant van de kaart een grote pinguin gemaakt met snijmallen.
Binnenin een kleintje . Dit is een stempel en heb ik gekleurd.

Doorkijk kaart

Dit is weer een workshop kaart. Het perkamentpapier kan leuk licht door laten schijnen met een klein kaarsje of ander lichtje lichtje er achter.