Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 26 juli 2020

Uilenboom

Deze kaart heb ik gemaakt met art impressions (stempels en snijmallen) gekregen voor mijn verjaardag uit Amerika.
Veel priegelwerk maar het resultaat is toch leuk geworden.
"  Autumn Owl Cubbies"van Bonnie Krebs.

maandag 20 juli 2020

Schildpad post

Dit leuke kaartje heb ik gemaakt met spullen uit de hobby winkel.

een pakketje

Van de hand made hobby winkel een pakketje waar ik drie mooie verjaardags kaarten van heb kunnen maken.

eenvoudige kaart

De cirkel is een overblijfsel van een andere kerstkaart van vorig jaar.
Met een boompje in het midden toch nog een leuke kaart geworden.

kerstkaart

Deze kaart heb ik gemaakt met een pakketje van de hobby winkel.
Met vlechtwerk in het midden.

Lantaren


De lantaren is een snijmal van Marianne design. Deze heb ik op twee verschillende manieren
gebruikt.
De knipplaatjes en het snoer met lichtjes en de kerstster zijn ook allemaal van haar.

Een beetje diamond painting

Deze kaart is gemaakt met gedeeltelijk diamond steentjes.
Geeft een heel leuk effect.