Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 6 mei 2012

een beetje van mijzelf en een beetje workshop

 Deze kaart is op de workshop bedacht. Ik kreeg het pakketje thuis en heb er een eigen draai aan gegeven
Het is een dubbele kaart. 5 euro.
Deze Holland kaart heb ik met een 3 d molen gemaakt. De klompen zijn door mij ingekleurd met stiften en de tekst bovenaan is lint dat ik heb.Dubbele kaart 5 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten