Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 27 oktober 2012

100 kerst kaarten!!!!!!

 De uil zit dit keer in een schommel die gemaakt is van het gevlochten hartje (Marianne Design) en hangt tussen de lantaarnpaal en de rand van de kaart.. Het sterretje is een splitpen.
 Ik kreeg vandaag de bestelde creatables van Memory box binnen. Eindelijk mijn eigen wolkjes. Ook de sterren zijn van Memorybox.
De sneeuwvlokken en boom met blaadjes zijn van Leanne creatief.
De achtergrond heb ik gemaakt op blauw papier met glimmer mist die ik er met het spray flesje op gespoten heb.( snow queen en night B4 Christmas)
Deze is gemaakt met een knipvel en een opbouw van papier op de ondergrond. De hulst besjes zijn heel kleine pompoentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten