Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 21 oktober 2012

lichtje in het donker

Ik zag een mooie tekst voor een kaart op internet. Dat was mijn uitgangspunt voor deze kaart. Ik heb veel moeten zoeken voor juiste papierkeus. De sneeuw heb ik gedaan met embossingpoeder en het hitte pistool.
Binnen in de kaart heb ik nog een korte kerst wens op wit papier geplakt. Anders wordt het moeilijk om een afzender in de kaart te schrijven.

Beide verkocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten