Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 28 oktober 2012

Overzicht van alle kaarten maken

Nu even geen kaarten maken.
Ik heb een eigen catalogus gemaakt waar alle kaarten in staan.
Op de kaart een nummertje en kleur, zo kan ik zien wat ik op 9 november verkocht heb.
Ik hoop tenminste dat ik zal verkopen.
De zakjes van de kaarten zitten dicht en dus moest ik ook op elke kaart aangeven (op de achterkant van het zakje) wat voor tekst er in de kaart staat. Poe poe een hele klus.
Maar volgens mij is het nu klaar en overzichtelijk.
Laat de klanten maar komen!!!!!!

In de tussentijd zal ik nog wel eens een kaartje maken. Maar 100 was mijn streven en dat is gehaald, dus nu even een rustiger tempo. En natuurlijk alvast eens nadenken over de inrichting van mijn kraam.
Mijn broer had de tip om iets lekkers in mijn kraam te zetten, dat trekt ook. Nou twee grote zakken pepernoten staan al bij de spullen voor 9 november.
Ik hoop veel van jullie te zien op 9 november bij tuincentrum Suidgeest van 9 tot 21 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten