Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 9 november 2012

Mijn eigen kraam bij tuincentrum Suidgeest


Vanmorgen om 8 uur stond ik met een volle fiat 500 voor de deur van het tuincentrum.
Een uur om je kraam op te bouwen.
Lijntjes maken voor de kaarten, lichtjes ophangen. Versieriering ophangen en mijn kaarten ophangen, neerleggen en op de kleine ezeltjes zetten. Het was er koud maar ik had genoeg warme kleding meegenomen.
Om 9 uur ging de deur open en er liepen al een paar mensen naar binnen. Maar de eerste uren verkocht ik niet veel. Later werd dat beter. Helaas was vanavond ( ik stond tot `21.00 uur!!!)
erg rustig en ben iets vroeger gaan inpakken. Om  9 uur was ik thuis thuis.
Mijn geld geteld en ik heb voor 108 euro verkocht!!!!
Morgen ga ik op mijn blog aangeven welke kaarten niet meer leverbaar zijn, omdat ze verkocht zijn.
Maar nu ben ik moe, rozig door de kou en nu mijn warme huis en ga vroeg naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten