Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 17 januari 2013

Druk op pauze en geniet


Vandaag een kaart gemaakt met de dies van Marianne design. Ook het knivel is van haar.
Volgende keer ga ik de stempel gebruiken i.p.v. het knipvel. En dan zelf inkleuren.
De wol en breiwerk heb ik gekleurd met Tim Holz inkt. En binnen in de kaart zie je hoe ver het breiwerk is gevorderd.
De zijkant van de kaart heb ik zo gekocht bij van den Akker. Die snijmal heb ik niet zelf.
En natuurlijk komt de inspiratie ook een beetje bij van den Akker vandaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten