Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 27 januari 2013

mannenkaart


Ik was in mijn magneet mappen aan het kijken en bedacht mijzelf dat ik nog haast niets met deze auto heb gedaan. Dus gelijk maar begonnen. De auto (snijmal) heb ik gekleurd met distress inkt voordat de mal er af ging. Dat geeft een mooi effect. Gisteren tijdens de workshop leerde ik dat als je de mal omtrekt met potlood en dan uitknipt je het leuke effect krijgt van een randje extra.Dat  heb ik met zwart papier gedaan en hierdoor komt de auto beter uit.
De muziek regel is een mal van Memory box. Nog wat takjes en een tekst aan een touwtje en dan is het toch weer een leuke kaart geworden.
Voor binnenin heb ik losse teksten gemaakt. Dus je kan kiezen wat je erin wilt hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten