Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 7 februari 2013

gezien op een site uit Amerika

Deze kaart zag ik op internet gemaakt worden. Ik heb daar mijn eigen draai aan gegeven.
De puntjes zijn gemaakt met een embossingfolder nadat de rondjes en stukjes van rondjes uitgesneden zijn met een "die" van Nellie Snellen.
Het bovenste blad met de de puntjes naar boven en het onderste blad heeft de punjtes naar beneden.
De stempel erop maakt het af.
Omdat ik weer een opdracht heb gekregen om 10 kaarten te maken ga ik de komende dagen nog even door.
Ik heb vandaag nog wat nieuwe creatabels binnen gekregen, dus inspiratie genoeg.

1 opmerking:

  1. Very elegant. I need to watch this video. I still haven't had time, but it makes a very pretty card. Yours is just lovely and it can be used for both females and males too.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen