Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 18 februari 2013

verjaardags kaart


Dez kaart heb ik gemaakt voor mijn neef Brian in Amerika en ik ga hem zelf brengen!
Hij speelt trompet en vandaar dat ik er een muzikale kaart van heb gemaakt.
Ik heb alles in de bruin tinten gehouden want als je 17 wordt moet het natuurlijk een beetje stoer zijn.

1 opmerking:

  1. He's going to love it! I really do like that die. I have a music notes folder that looks very similar to the one you used. I also have another one that is like a music sheet. Now I just need the music notes die :) I've seen some here, but they are on straight lines. It's what I love most about the one you used, it is on wavy lines. It feels like the music is playing :)

    BeantwoordenVerwijderen