Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 11 mei 2013

een algemene kaart

Vandaag ben ik dan toch weer echt begonnen met mijn hobby.
Het is er ook weer voor.
Het is een vrij algemene kaart geworden die voor veel doeleinden gebruikt kan worden.
Deze heeft de tekst "toi toi toi" en ik heb er ook één met "snel eens afspreken"
De cirkels zijn gemaakt met de mallen van Nellie Snellen. 14 verschillende maten!!!!
De lantarenpaal is van Tim Holz , het groen is gestempeld en het plaatje is van Marianne Design.
De vlindertjes heb ik geponst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten