Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 14 mei 2013

een opgebouwde kaart


Een kaartje dat groeit terwijl je deze aan het maken bent.
Steeds komt er iets bij. Ik begon met het stempelen van dit plaatje (Don en Daisy) dat kleurde ik met mijn copic sketch markers.
De hoekjes zijn van leabillities corner flowers,
klein aan de voorkant en een grotere binnenin.
De boodschap op de voorkant heb ik gesneden met twee van de cirkels van Nelli Snellen ( totaal14 maten!) De stempel is van Marianne design.

1 opmerking:

  1. So pretty! I like the corners you used and the image is too cute. The red and the white makes it very cheerful.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen