Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 11 juli 2013

Daar is de eerste kerstkaart voor 2013.(1)

Ja het is nu zomer maar toch ben ik begonnen en mijn eerste kerstkaart voor 2013 is klaar.
Het zijn allemaal dies van nieuwe Marianne Design collectables.
Het label had ik nog van vorig jaar maar de tekst is ook van Marianne Design van dit jaar.

1 opmerking:

  1. I love it! It's so pretty and festive. Wow, you already busy with Christmas cards and I'm still trying to catch up with Birthday ones for August :)
    Can't wait to play with the nice dies you sent me. Thank you very muchly :)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen