Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 10 september 2013

uil van klei

Deze kaart heb ik gemaakt met het idee uit het hobby journaal.
Zij gebruiken fimo klei maar dat was hier nergens te krijgen. Dus ik heb het met de goedkope klei van Action gedaan. De klei dun uitrollen, daarna met een stempel bijv. de uil erop stempelen.
De zijkanten worden in de vorm gescheurd.
Daarna ondersteboven op bakpapier en in de magnetron.
Op 450 graden 3 minuten dan bakpapier verversen en nogmaals in de magnetron en nu 5 minuten.
Ik heb de uil er nog los op liggen want de klei is nog niet helemaal droog.
De randjes zijn gekleurd (dezelfde kleur inkt als de uil) met een sponsje.
Verder heb ik de 4 seizoenen krans van Lea billities gebruikt, ook de hoeken zijn hiervan.
de tekst binnenin is van Nellie Snellen. En omdat de uil nog los was komt hij nog een keertje op de foto.

2 opmerkingen:

  1. That is so pretty. Love the way you put ribbons through the wreath. Makes it look very festive. That owl looks very wise but also very cold :)
    Hugs,
    Lena
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian, wat leuk, en wat een werk!!! Heel apart, breekt het niet snel, zo'n dun laagje klei Groetjes, Dorien.

    BeantwoordenVerwijderen