Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 1 oktober 2013

workshop kaart


Op 22 oktober geef ik een workshop op verzoek van de Bakkerij. Dit is in een keet beneden op onze parkeerplaats. Mensen die even de herrie in hun huis vanwege de renovatie niet in kunnen of willen ontvluchten, heeft Ymere de Bakkerij ingehuurd.
Buiten alleen een kopje koffie willen zij meer doen.
Vandaar het verzoek aan mij om een workshop kaarten maken te geven.
Voor de workshop heb ik deze kaart ontworpen in twee uitvoeringen.
Binnenin zijn er drie mogelijkheden. De workshop mensen kunnen deze kaart maken gratis omdat Ymere onder andere deze workshop financieel mogelijk maakt.
Nog even weg maar toch leuk om nu al een kerstkaart te maken.

1 opmerking:

  1. They are both very cute! I think the ladies are going to have fun making their cards. I think you could start a club and maybe they will have so much fun that they want to get together every two weeks. That would be fun for you!
    I know you are going to be great presenting the workshop, but I'm sending you best wishes and lots of good luck too :-)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen