Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 2 november 2013

Sprankelende feestdagen


Deze stempel heb ik gekocht op de Krea Doe beurs .
Ja kan het niet zo goed zien maar het bond van de laarzen en de veters zijn met glitter bewerkt.
De kaart is verder ingekleurd met de copic sketch markers.
De stempel is van Northwood rubber stamps.
De sterretjes komen uit mijn voorraad.

1 opmerking:

  1. Aww that is such a sweet image! I love the way you coloured! It's a very merry card and bright and just gorgeous. I like the fold of the card too ... it gives me ideas.
    I can't wait till you get here. Then we can play with our craft toys together :-)
    Big Hugs,
    Lena
    xxx
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen