Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 27 maart 2014

For my sister in law's birthday


Deze kaart is al even geleden gemaakt.
Maar kan deze nu pas op mijn blog zetten omdat mijn schoonzusje deze nu heeft gekregen en geopend.
Ik heb heel veel verschillende dies gebruikt. De meeste van Marianne design. De kat is van
memory box. Het zonnetje heb ik zo gekocht met allerlei zonnetjes wolken en de maan al helemaal klaar.

1 opmerking:

  1. I loved this very sweet card. That cat at the window made me smile :-) I also like the very pretty garden. Thank you, this was a very beautiful birthday card!
    Lena
    xxx
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen