Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 27 april 2014

Geslaagd en dan op vakantie


Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin. Haar dochter krijgt volgende maand haar diploma.
De labels zijn van spelbinder en de teksten heb ik op de computer gemaakt.
Het knipvel had ik nog. Het glas met drankje is van Memory box. De koffer en palmboom heb ik nieuw gekocht en zijn van Joy.

1 opmerking:

  1. Oh this is such a fun card, I want to go on holiday NOW!!! :-) I love the backpack with the tulips - very Dutch!
    Big Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen