Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 4 mei 2014

stempel kaart


Ik krijg regelmatig instructie filmpjes van Gina K op mijn e mail.. Een dame uit de USA.
Deze techniek van stempelen komt dus van haar .Maar met mijn eigen ontwerp.
Je stempelt eerst de bloemen en blaadjes, waarbij je de twee witte papiertjes op elkaar plakt voor even. Je stempelt dan de bloem en blaadjes op de zijkanten zodanig dat de helft op de éne kant en de helft op de andere kant komt. Het is dan samen een hele stempel.
Daarna de witte blaadjes weer los maken en op een donkere ondergrond plakken. Dan van alles een geheel maken zodanig dat de stempels weer samenkomen met onderbreking van de bruine ondergrond.
Geeft een mooi effect vind ik .
Ik heb gebruik gemaakt van momento inkt Toffee crunch en Bmboo leaves.
De bloem is van "stamp up Mixed Bunch"  (gekregen met kerst van mijn familie in de USA)
De varen komt uit mijn eigen stempel collectie. Weet alleen niet meer van wie deze is.
Binnenin de zelfde techniek in het klein.

1 opmerking:

  1. I love this technique. Your card looks lovely. I'm busy making one for the Hiding in My Craft Room Design Team. You will have to wait a couple of weeks to see it though :-) I hope mine comes out as good as yours!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen