Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 1 mei 2014

Twee in één



Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriend die binnenkort jarig is en de dag daarna
geopereerd moet worden.
De voorkant met het biertje is van Yvonne Creations evenals het achtergrond papier.
Binnenin zijn de beige ondergronden, de rozen en "beterschap" van Marianne Design.
Op de linkerkant een ovaal label van spelbinders en de tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.
 

1 opmerking:

  1. Cute card. I like the two in one :-) Those roses are so pretty, they make a really pretty card.

    BeantwoordenVerwijderen