Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 16 juni 2014

verjaardag man


Er komen weer wat verjaardagen aan. Dus vanmiddag (de zon scheen toch niet) begonnen.
Ik had geen idee wat te maken en begon met het snijden van de mobiele telefoon.(Marianne Design)
Dan begint er langzaam een kaart te ontstaan.
Ik heb gebruik gemaakt van stempels (tekst en het glaasje) die ik van mijn schoonzusje kreeg toen mijn broer over kwam voor mijn verjaardag in april.
Door de kleur van het papier kreeg ik een idee om ribkarton te gaan gebruiken.
Ook had ik een bedel van een wijnfles en ........Voila!!!!

1 opmerking:

  1. This is a great male card. I love the charm. I wish I could get some like that! I like the papers you used and the stamps!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen