Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 9 juni 2014

zee gezicht


Met nieuwe spulletjes van Marianne design heb ik deze kaart gemaakt.
De vuurtoren had ik al.
De letters zijn van Joy.

1 opmerking:

  1. Oooooh this is so pretty!! I want, I want, I want!!!
    Love the nautical scene! The blue and white is so pretty. You can put the nautical border or this one on my wish list :-)
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen