Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 18 juli 2014

Kerst met de nonnen


Ik kwam bij een workshop Nel van der Burg tegen. Zij had zulke leuke kaarten .Via haar heb ik de knipkaarten van Marij Rahder gevonden.
Deze nonnen horen bij een aantal knipkaarten "happy bells". Zo leuk ik, ga er nog wel een paar maken.
Het hek is een stempel van Artimpressions "front and backs".
De rest van de dingen komen uit mijn voorraad.

 

1 opmerking:

  1. That is so cute! You really are on a roll with your Christmas cards! I love those music sheets for Christmas carols that you have put on your card. I can't find any around here. Really cute and fun card!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen