Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


woensdag 13 augustus 2014

Thanks


Met deze mal had ik nog geen kaart gemaakt. Ik was steeds druk met kerstkaarten. Maar nu weer even terug naar andere kaarten. Deze is van Lin&Line Design.(joy)
De boom is van Marianne design van een paar jaar geleden.
Binnenin is kans om een eigen boodschap te schrijven . De bloem komt uit mijn voorraad en is vastgezet met de engeltjes pen.

1 opmerking:

  1. This Dutch house is a very pretty die. I like the scene you created. Great card!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen