Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 18 september 2014

Bedankje

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn boven buurman.
Hij heeft vandaag de vloer van mijn balkon geschilderd.
De stempel is van Marij Rahder en ik heb deze gekleurd met mijn copic stiften.
De randen erom heen zijn van Amy Design "plaque frame" mallen met verschillende maten.
Uit mijn voorraad bedels een kwast met een lintje vastgemaakt aan de kaart.

1 opmerking:

  1. Very fun and cute card. I'm sure he is going to appreciate it very much!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen