Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 12 oktober 2014

25 jaar getrouwd



Vrienden van mij zijn morgen 25 jaar getrouwd. De kaart is al op de plaats van bestemming dus nu kan deze ook op mij blog. Ik heb allemaal Mallen gebruikt van Marianne design . Op het hart na.
Oh en de vlaggetjes die zijn van Joy.
De letters op de voorkant zijn stempeltje, En met een ponsje rond uitgestanst.

1 opmerking: