Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 22 november 2014

Winter



Ik was klaar met mijn kerstkaarten. Alles opgeruimd en de kaarten achtergelaten bij een hulpje van de Kerstman om later te posten.
Ik ben zo vroeg klaar omdat ik over een paar dagen vertrek naar de USA.
Maar nu had ik nog van die mooie winterplaatjes van Marianne Design en het woord winter van Joy.  Samen met de stitches circle (ook van Marianne) ,een cirkel uitsnijder van Nellie Snellen, een pons met sneeuwvlokjes van Picture Pons én de kleine tekst stempeltjes wederom van Marianne , kon ik het toch niet laten om nóg een kaart te maken.

1 opmerking:

  1. Beautiful card! Love that circle die you put around the opening and around the picture. Makes a beautiful frame. I also like the colour combination you used. Very elegant!
    Lena
    xxx
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen