Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 20 februari 2015

Bloemen 1


De eerste van drie bloemenkaarten.
Deze Zinnia is ook van Memory box. De lichte bloem is één geheel en ik heb er een andere kleur achter geplakt en daarna uitgeknipt.
Binnenin zijn de rondjes met een pons gemaakt van EK en de kleine stempeltjes zijn volgens mij van Marianne design.

1 opmerking:

  1. Love that Zinnia. That die is so pretty, I may just have to get one for myself too :-). Very pretty card.
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen