Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


maandag 16 februari 2015

Siep en Sem


Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin die binnenkort twee jonge katjes krijgt.
Dus allerlei poezen dingen uit mijn voorraad opgezocht.
Ik heb de kaart helemaal in zwart wit gehouden, hoewel de katjes dat niet zijn.
De letters zijn van het klein a,b,c, van Joy. De grote katten van Marianne design en de kleine katjes van Memory box.
De kattenpootjes heb ik gemaakt met een pons van Recollections.
De namen staan er al op omdat die mij al verteld zijn .

1 opmerking:

  1. This is an adorable card. Love all the kitties :-)
    I like the way your blog looks. You're getting to be a pro at changing it :-)
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen