Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 13 februari 2015

Valentijn kaart voor mijn nichtje en familie in de USA

Deze kaart heb ik gemaakt voor Samantha en familie. Het hart is een mal die ik al heel lang heb.
De hartjes rondom zijn over van een andere hartjes kaart.
De stempel vond ik heel toepasselijk omdat zij een half jaar geleden een klein meisje hebben gekregen  "Emma". De stempel is van Nellie Snellen.
Mijn watermerk zie je niet goed omdat er veel wit is in de achtergrond.

1 opmerking:

  1. This is such a sweet Valentine card. I know that Samantha loved it. It reminds me of the Disney move, The Aristocats :-)
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen