Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 26 maart 2015

ATC kaartjes

Een nieuwe rage voor kaartenmakers, overgekomen uit Amerika.
Artist Trading Cards.
Je maakt , als kaartenmaker, kaartjes van 8,9 cm/ 6,4 cm.
 Daarop ga je, net als bij grotere kaarten, iets ontwerpen.
Er zijn 3 spelregels aan verbonden om mee te doen.

-Je mag ze niet verkopen, alleen ruilen met andere ATC makers.
-De afmeting moet 8,9 bij 6,4 zijn (voor ons een vreemde maat maar is afgeleid van de inches)
-Je moet ze zelf gemaakt hebben.

Op 4 april ga ik voor het eerst met mijn kaartjes naar handmade (waar ik weer een workshop ga volgen) en dan kunnen we misschien starten met ruilen.
Dan hoor ik ook hoe je verder ook kan ruilen (bijv. Via internet, mail of blog).
Mijn eerste 7 kaartjes zijn klaar. Zo leuk om te doen!!!!

1 opmerking:

  1. These came out so cute! I've never had to make one before, but I'm about to make one. These are fun and some people even have large binders where they keep them in. It helps to make crafting friends all over the world :-)
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen