Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 12 maart 2015

mijn mini foto studio

Ik had beloofd om mijn foto studiootje een keer te laten zien. Bij deze.
Binnenin is deze nu wit maar kan ook bekleed worden met zwart, rood of blauw.
Op het statief natuurlijk nu geen camera want daar nam ik deze foto mee.
Mijn camera is ook nieuwe. Een Nikon coolpix L830. Ik ben nog aan het uitproberen maar het gaat al steeds beter. Ook ontdek ik nog steeds nieuwe mogelijkheden hiermee.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks very professional. I'm a little disappointed with the lights that came with mine. I think they are too "Yellow". It gives my pictures a cream coloured background that I really don't like. I may have to investigate to get other "natural daylight" lights.
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen