Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 2 april 2015

verjaardag Lena




Mijn schoonzusje was gisteren jarig. Bijna 4 weken geleden stuurde ik een kaart voor haar verjaardag. Zij woont in Amerika.
Ik had de kaart nog niet op mijn blog gezet omdat dan de verrassing voor haar weg was.
Maar ik begin nu te geloven dat de post tussen Nederland en Amerika niet aangekomen is dus nu de kaart toch maar op mijn blog. Zo kan ze zien wat ik voor kaart gemaakt heb voor haar.
 

2 opmerkingen:

  1. This is such a pretty card. I'm sorry that I didn't get it, it would have been another one for my collection! Maybe it will still arrive in a few months, maybe it went via Honolulu like the other one :-) Thank you for making such a wonderful card for me.
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen