Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


woensdag 6 mei 2015

Dirk en Dientje


De figuurtjes zijn van Marij Rahder (Dirk en Dientje) en komt uit het knipboek "Dirk en Dientje 2"
De achtergrond is van een knipvel van Marianne design en getekend door Tiny.
Hek, molen en de tulpen komen uit mijn voorraad stansen. (Marianne design
De stempel ook uit mijn eigen voorraad.

1 opmerking:

  1. So cute and fun. What a nice couple! Love the bouquet of tulips on the inside of the card too.
    Have a wonderful day.
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen