Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 25 juli 2015

Herfst


Op 25 juli(!!!!) giert de wind om het huis, klettert de regen tegen de ramen en scheurt de brandweer voorbij om bomen te verwijderen.
Dus....ben ik maar een herfst kaartje gaan maken.
Ik had net een nieuwe mal van Joy dus dat komt goed uit.
De stempels binnenin : het jongetje is een stempel van Don en Daisy, de bladeren heb ik een keer in  Amerika gekregen

1 opmerking:

  1. Well, I'm glad the stormy weather inspired you to make a card :-) This is a lovely Autumn card. Love the dies and stamps you used.
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen