Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 17 september 2015

Mijn eerste kerst PL


Ik ben begonnen met de eerste kerst PL. Gebruik gemaakt van studio light plaatjes maar ook stansen uit mijn voorraad gebruikt.
Aan de achterkant waar je meestal kleine hebbe dingetjes in doet, heb ik dit keer losse plaatjes gedaan van de stansen die ik aan de voorkant heb gebruikt.
Rechts boven heb ik wat info voor de ontvanger geschreven.

1 opmerking:

  1. This is beautiful and very festive. Love the soft colours on the front and all the gorgeous goodies you put in the back. You really rock these PL's :-)
    ♥ Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen