Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 1 mei 2016

Jarige job



Een vriend wordt op 5 mei 71 jaar. Jawel hij werd geboren op 5 mei 1945.
Het papier van de vlag op de voorkant is van Marianne Design en hoort bij de Dutch collection.
Op de achterkant heb ik mijn stempel ook in het rood/wit/blauw gemaakt. Met een nieuwe mal van Poppy stamps
in 8 maten. Gekregen toen ik in Amerika was voor mijn verjaardag.

1 opmerking:

  1. Pretty! Love that saying - very nice for someone who is turning 71! I will have to remember that and translate into English :-)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen