Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 19 mei 2016

twee kaarten


De eerste kaart is een workshop kaart.
De tweede heb ik zelf ontworpen maar wel met hetzelfde principe van vouwen.
Deze heb ik gemaakt met de vierkanten van Anja's squares.
En een nieuwe mal met lavendel van Joy crafts.
Strikje gemaakt met mijn strikjes maker.

1 opmerking:

  1. Both cards are beautiful. Very elegant and I love the colours of both. I would love to see how they fold when they go into an envelope? Beautiful!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen