Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 28 februari 2017

Katten allerlei




Ik heb heel veel pret met de mallen en stempels met katten van Tim Holz.
De eerste en derde zijn leuk voor een verjaardag.
De tweede is al een beetje in Paassfeer.
En de laatste is leuk om naar iemand te sturen die je een fijne vakantie wilt wensen.
Blijf mij maar volgen en komen vast nog meer katten kaarten met deze leuke stempels en mallen.

1 opmerking:

  1. They are all so super cute and fun. You can't help but smile when you see these crazy cats :-) Great job on all of them!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen