Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 24 februari 2017

Tim Holz katten


Deze katten mallen heb ik gekregen met Kerst.
De stempels die erbij horen kreeg ik onlangs mijn hobby vriendin.
Zij is vandaag jarig en daarom heb ik deze kaart voor haar verjaardag vandaag.

1 opmerking:

  1. You're really having fun with these crazy cats. It's so nice to see all the different cards you have made with them. This one is also very cute and fun. You have to smile at their expressions! Great card layout!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen