Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 18 april 2017

op het platteland




Deze kaart heb ik zelf ontworpen met de collectable van Marianne design.
De koe heb ik gekocht met een cadeau bon voor mijn verjaardag en de eendjes mallen kreeg ik ook voor mijn verjaardag.
De kaart heb ik gemaakt n.a.v. de mal CR1402.
Als je alle vier de afbeeldingen bekijkt, kan je zien hoe de opbouw is gedaan.
Het achtergrond papier is ook van Marianne AK0066

1 opmerking:

  1. Such a happy farm scene! Love these bendi cards. You can really tell a story :-) Plus you are giving me lots of ideas for me to put on my Christmas wish list :-)
    Big hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen