Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 1 juni 2017

Borduurwerk voor Derek

Het is even stil geweest op mijn blog omdat ik een grote klus onderhanden had.
Mijn nichtje Samantha was zwanger van haar tweede kindje. En ,de traditie wil, dat ik dan een geboorte werk maak voor de nieuwe wereldburger.
Dit was een heel werk maar het was op tijd af . Daarna de geboortedatum en tijd erop vermeld.
En nu hangt het boven de oceaan op weg naar Amerika.
Daar gaat mijn broer het inlijsten en dan kan het worden overhandigd en op de babykamer worden opgehangen.

1 opmerking:

  1. Aww, this looks even nicer in person. It was worth all the hours you spent on it. It's truly a work of art! Baby Derek is lucky to have an Aunty like you :-)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen