Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 17 november 2017

Noordpool ehhhh nee Zuidpool

Dit is een kaart met een verhaal. Je ziet hier op deze kaart bergen . Een nieuwe mal van Marianne Design en de maan (ook van haar)
Het was een heel werk om de lucht de goede kleur te geven en de mal met de bergen is ook heel wat werk, Maar uiteindelijk gelukt. En met een advies dat er geen pinguïns op de Noordpool leven had ik er alleen het woordje Noordpool op een ijsschots geplaatst.
En met een klein malletje uit mijn voorraad (ook Marianne Design) van de Kerstman met zijn slee.
Krijg ik een mailtje van mijn broer. Daarin stond dat er op de Noordpool geen bergen zijn.#*#!!!
Gelukkig had ik ook een bordje met Zuidpool en dat heb ik er overheen gezet.
En vanmorgen waren er wat pinguïns  die vonden dat zij dus wel op een ijsschots aan konden komen dobberen.
En zo is alles dus goed gekomen.
Want de Kerstman komt overal dus die mag blijven.

1 opmerking:

  1. :-) All I know is that with the cold we have been having here in Texas, I'm ready to join the penguins in the South Pole! This is such a fun card, and the story behind is even better :-)
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen