Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 28 maart 2021

Kikkers en meer kikkers.



^Kaarten met plaatjes van "eline's frogs"op de laatste foto kan je zien welke mallen ik onder andere gebruikt heb voor deze kaarten.

CR 1537, CR1535, LR 0647.

De teksten komen uit mijn voorraad.
 

1 opmerking:

  1. Beautiful set of froggy cards. They so happy and fun and will bring a smile to the recipient's face for sure :-)
    Lena xx

    BeantwoordenVerwijderen