Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 11 augustus 2012

2 kaarten gemaakt, één op mijn blog

Ik heb weer 2 kerstkaarten gemaakt. Maar voor het eerst heb ik de tweede niet op mijn blog gezet.. Ik ben er niet tevreden over. Op zich was het wel een leuk idee maar de uitvoering was niet naar mijn zin. Dus die ga ik nog een keer proberen. Deze , tweede kaart, kwam er wel leuk uit. Weer met mijn laatste aanwinst.( Anja's ovaal large)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten